CRO staat voor Conversion Ratio Optimalization, oftewel conversie optimalisatie. CRO is een cruciaal onderdeel binnen online marketing. Doormiddel van CRO wordt het conversiepercentage van een […]
CRO staat voor Conversion Ratio Optimalization, oftewel conversie optimalisatie. CRO is een cruciaal onderdeel binnen online marketing. Doormiddel van CRO wordt het conversiepercentage van een […]
Hoe werkt Google Shopping is een veelgestelde vraag vanuit klanten bij BE Digital. In deze blog introduceren wij hoe Google Shopping werkt, waarom het voor […]
Hoe start je met online marketplaces? Als je overweegt of een online marketplace store bij jouw bedrijf past, bekijk dan deze stappen om te beginnen. […]
Overstap naar Google Analytics 4 De overgang van Google Analytics Universal naar Google Analytics 4 kan ontmoedigend lijken, maar als je nu begint met het […]
Het is geen geheim dat online marketplaces steeds populairder worden. In deze blog nemen in de voor- en nadelen van het verkopen op marketplaces. Hierdoor […]
Voor 2020 hadden de meeste mensen nog nooit van het woord “Metaverse” gehoord. Inmiddels is de metaverse een stuk populairder en beginnen steeds meer mensen […]
In deze blog introduceren wij de metaverse, analyseren wat het betekent en kijken naar zowel de huidige als de toekomstige uitdagingen en kansen. Daarna worden […]
Wil jij met jouw bedrijf starten met online marketing, maar heb je geen goed beeld wat online marketing precies voor jouw onderneming kan betekenen? Of […]
Je hebt alle hypes over TikTok waarschijnlijk al gehoord, maar kan het nuttig zijn voor jouw bedrijf? TikTok is een van de nieuwste en snelst […]
Het einde van Google Analytics Universal Google heeft bekendgemaakt dat Universal Analytics vanaf 1 juli 2023 voorgoed plaats gaat maken voor haar opvolger: Google Analytics […]