Hoe gebruik maken van ChatGPT? In een tijdperk waarin digitale communicatie centraal staat, zijn ondernemers voortdurend op zoek naar innovatieve manieren om waardevolle content te […]
Hoe gebruik maken van ChatGPT? In een tijdperk waarin digitale communicatie centraal staat, zijn ondernemers voortdurend op zoek naar innovatieve manieren om waardevolle content te […]
Bing AI en de Toekomst van e-commerce De ontwikkelingen op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI) nemen een enorme vlucht. Met de opkomst van Bing […]
Waarom zijn klantbeoordelingen / reviews belangrijk? In de digitale wereld van vandaag zijn klantbeoordelingen een essentieel onderdeel van de online reputatie van een bedrijf. Wanneer […]
Van Twitter naar “X” dankzij Elon Musk, wat is de impact voor bedrijven? Twitter een van de grootste social media platformen, ondergaat momenteel een grote […]
Wat is linkbuilding? Linkbuilding is een belangrijke SEO-strategie waarbij je links naar jouw website verkrijgt van andere websites. Deze links worden backlinks genoemd. Het doel […]
Hoe Artificial Intelligence (AI) Jouw Organisatie Kan Transformeren Het begrijpen van Artificial Intelligence (AI) is de eerste stap naar het implementeren ervan in jouw organisatie. […]
Heeft jullie bedrijf al een Google Analytics 4 migratie gedaan? Het is bijna zover. 1 juli 2023 stopt Google Analytics UA. Het is het einde […]
Waarom social media beheer uitbesteden? De weg naar jouw community. Social media uitbesteden kan voordelig zijn voor ondernemers, met name op het gebied van contentstrategie […]
2023 is van start gegaan en daarom is het een goed moment om terug te blikken naar de digitale trends van afgelopen jaar en wat […]
Social media organisch gaat over alle activiteiten die onbetaald plaats vinden op social media platformen. Dit gaat dus over berichten die je plaatst die niet […]