Onze aanpak voor een succesvolle Google Ads campagne
Voordat we beginnen met adverteren, is het belangrijk om duidelijke doelstellingen te bepalen. Wil je meer verkeer naar jouw website, meer leads genereren of de verkoop verhogen? Jouw doelstellingen bepalen de strategie van jouw campagne. Wij maken gebruik van geavanceerde tools om relevante zoekwoorden voor jouw bedrijf te vinden. Wij kiezen zoekwoorden met een hoog zoekvolume en lage concurrentie om de kosten laag te houden en de prestaties te verbeteren. Daarnaast gaan wij ervoor zorgen dat jouw advertentieteksten aantrekkelijk en relevant zijn. Het gebruik van duidelijke en overtuigende taal is essentieel om de aandacht van jouw doelgroep te trekken. Daarnaast zullen we duidelijke call-to-actions toevoegen die we uiteraard ook doormeten.
Advertentie-extensies zijn een geweldige manier om jouw advertenties te verbeteren. Ze bieden extra informatie zoals locatie, telefoonnummer of aanvullende links naar jouw website. Dit verhoogt de zichtbaarheid en het aantal klikken. Wij stellen samen een budget in dat past bij jouw doelstellingen en wij houden de prestaties van jouw campagnes goed in de gaten. Dagelijks kunnen we biedingen en budgetten aanpassen om de beste resultaten te behalen zonder jouw budget te overschrijden.
Het kiezen van de verkeerde zoekwoorden kan leiden tot onnodige kosten en slechte prestaties. Wij updaten regelmatig de zoekwoorden en passen aan waar nodig. Het niet testen van verschillende advertentieteksten kan resulteren in gemiste kansen. Wij testen verschillende varianten om te zien welke het beste presteren en optimaliseren de advertenties op basis van de resultaten. Negatieve zoekwoorden zijn essentieel om te voorkomen dat jouw advertenties worden weergegeven bij irrelevante zoekopdrachten. Het regelmatig uitsluiten van niet relevante zoektermen doen wij zodat de campagnes van een steeds hoger niveau worden.