TikTok adverteren helpt merken jongere, content-hongerige demografische groepen te bereiken. Maar ook oudere doelgroepen maken steeds meer gebruik van TikTok. Wil jij meer met TikTok doen? Neem dan contact op!
Met meer dan 689 miljoen maandelijkse actieve gebruikers in 150 landen wereldwijd is TikTok een van de grootste social platformen aan het worden. Of je nu meer van jullie producten of diensten wilt verkopen of gericht verkeer naar uw website wilt leiden, TikTok-advertentiecampagnes zorgen voor een interessante nieuwe kansen. Het plaatsen van advertenties op TikTok zal helpen een jong, levendig publiek te bereiken dat van goede inhoud houdt. TikTok advertentieplatform biedt een robuust platform voor kleine en grote bedrijven om te adverteren bij miljoenen mensen over de hele wereld.
Stap 1
Kies de doelstelling en TikTok optimaliseert de campagne. Enkele voorbeelden van doelstellingen zijn:
Stap 2
Selecteer de doelgroep die je wilt targeten. Bereik de juiste mensen met een groot aanbod aan targetingopties. Maak “Custom Audiences” en “Lookalike Audiences” om mensen die lijken op bestaande klanten opnieuw te betrekken en te bereiken.
Stap 3
Stel het budget in voor de campagne. Voer je dagelijkse of looptijd budget in. Het budget is op elk gewenst moment aan te passen of te pauzeren.
Stap 4
Ontwerp de advertentie. Upload eigen video’s of afbeeldingen, of maak een nieuwe video met behulp van de ad creatie suite van TikTok.
Stap 5
Zet de campagne live! Wanneer de advertentie is gepubliceerd, zorgt het slimme veilingsysteem van TikTok Ads Manager ervoor dat de advertentie op het juiste moment aan het juiste publiek wordt getoond.
Stap 6
Meet het resultaat! Volg en optimaliseer je TikTok-campagnes met onze intelligente rapportagetools. Pas de campagne aan en visualiseer deze op basis van de data die voor jullie bedrijf het belangrijkst zijn.
Wanneer starten jullie met TikTok Ads? Wacht niet te lang want nu is de concurrentie nog laag!