Merkstrategie vormt de basis voor jouw bedrijfsvoering. Met een sterke merkstrategie en de doorvertaling daarvan in jouw branding, zorg je voor merkherkenning en geloofwaardigheid bij jouw doelgroep.
Merkstrategie geeft je richting en sturing naar jouw korte- en langetermijndoelen. Het geeft je merk betekenis. Wat is je visie, je missie en je ambitie? Wat zijn jouw merkwaarden, wie is jouw doelgroep en wie zijn jouw concurrenten? Hoe communiceer je met je doelgroep? Samenvattend: wat is je positionering en je propositie?
Wij geloven erin dat merkstrategie de basis van je merk is en dus ook om vanuit daar jouw merk online op de kaart te zetten. Wij duiken in jouw merk, brengen in kaart waar je nu staat wat betreft jouw merkstrategie en merkidentiteit en adviseren je in hoe jij jouw merkstrategie kunnen optimaliseren.
Dit vormt de basis vanuit waar wij bijvoorbeeld een content & social media strategie, maar ook creatieve concepten en content kunnen creëren. En om relevant te blijven, houden we de merkstrategie in de gaten.