Met een pakkende creatieve strategie probeer je de interactie die de doelgroep met jullie merk heeft te sturen. Je zoekt uit hoe je met je campagne de meeste mensen kunt bereiken. Zo creëer je met een creatieve strategie als het ware het startpunt voor je campagne.
Wil je graag een campagne opzetten, of ben je daar wellicht al mee bezig, en heb je een idee of concept voor ogen, maar weet je niet zeker of de campagneboodschap wel goed ‘communiceert’ met de beoogde doelgroep? Met een creatieve strategie wordt gekeken of de boodschap inderdaad wel doeltreffend is en of deze goed aansluit bij de doelgroep. Hiermee leg je de basis voor je campagne.
Samen gaan we door jullie eerste ideeën voor de campagne of bedenken we een campagne vanaf het nulpunt: wat is de boodschap, de beoogde doelgroep en hoe kunnen we deze het beste bereiken (welke uitingen gaan we inzetten, op welk moment en via welk medium)? En is er sprake van een eenheid in de verschillende uitingen binnen de campagne? Daarbij analyseren we ook de verschillende contactmomenten tussen jullie merk en de doelgroep. Is de website bijvoorbeeld nog wel up to date? We komen graag met jullie in contact om de mogelijkheden te bespreken!