Adverteren op Twitter

Adverteren op Twitter

De dialoog aangaan met jullie doelgroep

Op Twitter kunnen bedrijven de dialoog aangaan met de doelgroep. Het platform biedt de mogelijkheid om gericht te adverteren op basis van demografische gegevens, interesses en zoekwoorden. Dit geeft zekerheid dat jullie advertenties terecht komen bij de doelgroep en hier conversies uit voort komen. Lees meer over de mogelijkheden van adverteren op Twitter.

Hoe werkt adverteren via Twitter?

Adverteren op Twitter biedt verschillende mogelijkheden om een Twitter account, video’s of tweets aan de doelgroep te laten zien. Het is mogelijk om gebruikers vanuit de advertentie naar jullie website te laten klikken. De advertenties op Twitter worden ook wel Promoted Tweets genoemd waarbij gericht verkeer naar de website kan worden gerealiseerd. Verder is het mogelijk om toepassingen in te zetten zoals remarketing waarmee eerdere bezoekers van jullie website opnieuw kunnen worden geactiveerd via Twitter.

 

Wat zijn de voordelen van adverteren via Twitter?

  • Gericht adverteren op basis van interesse doelgroepen en zoekwoorden;
  • Jullie tweets of account promoten zodat deze meer mensen bereiken;
  • Real-time aan te passen budget en advertenties;
  • Meer bezoekers, leads en conversies realiseren binnen jullie doelgroep.

Willen jullie starten of hulp bij het opzetten en actief draaien van campagnes op Twitter? Neem dan gerust contact op!